Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Поліція застерігає полісян: «працівники» банку не можуть запитувати інформацію по доступу до ваших рахунків
Опубліковано 22 листопада 2022 року о 11:36

Працівники територіальних підрозділів поліції Житомирщини зареєстрували низку шахрайств, пов’язаних з розголошенням власниками банківських карток особистих відомостей. Шахраї продовжують користуватися старими, але дієвими, методами, називаючись у телефонних розмовах працівниками банків. Тож поліцейські закликають громадян бути вкрай обачними у фінансових питаннях.

 

Тільки за минулу добу правоохоронці зафіксували кілька подібних випадків та розпочали розслідування.


Увечері 21 листопада на мобільний 40-річної жительки Потіївської громади зателефонував невідомий, який назвався працівником служби безпеки банку. Чоловік сповістив жінку, що її карка заблокована, а для її відновлення необхідно провести низку дій. У результаті власниця рахунку розголосила незнайомцю реквізити картки та іншу конфіденційну інформацію, що дозволило стороннім особам отримати доступ до її рахунку. Жінка втратила понад 15,5 тисяч гривень.


До 39-річної жительки м. Баранівки також зателефонував «працівник» банку. За словами співрозмовника, з її банківського рахунку намагаються перевести кошти, тож для заблокування такої операції необхідно провести низку дій. Отримавши необхідну інформацію, зловмисники викрали з рахунку жінки 32 тисячі гривень.


Нині поліцейські встановлюють причетних до шахрайств.


Водночас правоохоронці закликають жителів області не довіряти повідомленням незнайомців про блокування банківських рахунків, заміну паролів чи банківських карток, що потребують невідкладних дій без відвідування банківської установи та повідомлення стороннім інформації, у тому числі цифрових кодів та паролів, надісланих у телефонних повідомленнях.


Запам’ятайте прості правила:


- конфіденційні відомості ваших банківських рахунків не можна повідомляти нікому, навіть працівникам фінансових установ. Вони не можуть запитувати у вас паролі входу до вашого електронного кабінету, пін-коди карток, CVV-коди тощо, особливо в телефонному режимі;


- працівники банків не можуть просити вас вчинити якісь грошові перекази нібито для захисту ваших же коштів або перейти за посиланнями, надісланими в особисті повідомлення у месенджерах та ввести там ваші дані;


- уважно читайте сповіщення, що приходять на ваш мобільний телефон, та не повідомляйте цифрові коди й інші паролі стороннім особам, ким би вони не називались;


- за потреби якихось негайних дій з банківською карткою (блокування у разі втрати чи крадіжки, незрозумілої ситуації) особисто зателефонуйте в фінансову установу за номером, вказаним на картці чи договорі на обслуговування та проконсультуйтеся з фахівцем;


- усі необхідні операції, що стосуються зміни банківських рахунків, їх відкриття чи закриття, інші дії проводьте особисто у фінансових установах.


Розкажіть про заходи перестороги своїм батькам, рідним, сусідам та знайомим. Це допоможе вберегти їх від неприємностей та завадить ошуканцям продовжити свою злочинну діяльність.


 Відділ комунікації поліції Житомирської області


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux