Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Оголошення про залучення підприємств, установ та організацій недержавної форми власності щодо доставлення тимчасово затриманих транспортних засобів
Опубліковано 05 жовтня 2023 року о 15:31

В Головному управлінні Національної поліції у Житомирській області виникла необхідність залучення підприємств, установ та організацій недержавної форми власності до укладання договорів щодо доставлення тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальні майданчики розташовані в місті Житомирі та Житомирській області спеціалізованими автомобілями-евакуаторами.


Технічні вимоги (список документів, які необхідні для участі в конкурсі):

- заява щодо бажання укласти договір;

- копія паспорта громадянина України або ID картки;

- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців;

- список та інформацію про водіїв (ПІБ, дата народження, підтверджуючи документи щодо працевлаштування (копія трудової книжки, угода);

- завірені належним чином копії посвідчення водіїв, які працевлаштовані та будуть залучатись для надання вищевказаних послуг;

- перелік транспортних засобів, що будуть залучатись до перевезень, з наданням копій свідоцтва про реєстрацію ТЗ, відповідного документу щодо технічної справності, чинного полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземного транспорту;

- довідку про те, що перевізник власними силами буде здійснювати завантаження, транспортування та розвантаження тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальні майданчики ГУНП у Житомирській області за адресами:

- вул. Слобідська, 35, м. Житомир;

- вул. Сергія Кемського, 3, м. Коростень;

- вул. Огієнка, 26, м. Малин,

- вул. Шепетівська, 2-а, м. Звягель.

- гарантійний лист про безоплатне усунення пошкоджень транспортного засобу під час надання ним послуг із завантаження, перевезення та розвантаження;

- довідка про наявність евакуатора з маніпулятором, великотоннажного транспорту (більше 8 т), інших евакуаторів для здійснення евакуації транспорту з важкодоступних місць;

- копії договорів підряду з іншими особами про надання послуг з евакуації (у разі залучення до робіт сторонніх організацій);

- копії договорів оренди евакуаторів (у разі залучення для перевезень транспортних засобів інших власників).


Термін прийняття документів з 03.10.2023 – по 03.11.2023 


Контакти: Відділення забезпечення роботи спеціальних майданчиків Центру забезпечення ГУНП в Житомирській області, вул. Слобідська, 35, м. Житомир (тел. 067-412-08-55)


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux