Фахівці психологічної служби допомагають долати стрес, використовуючи на практиці ефективні психологічні інструменти.
Оператори службової лінії 102 у цілодобовому режимі приймають повідомлення від громадян про скоєні правопорушення та інші події, а також надають першу психологічну допомогу постраждалим у разі необхідності. Тож вони потребують додаткових знань та вмінь у галузі психології.
Днями у Головному управлінні Національної поліції в Житомирській області відбулися заняття з психологічної підготовки, на якому психологи навчали операторів спецлінії 102 додаткових навичок у спілкуванні з різними категоріями громадян. Учасники під час виконання практичних завдань знаходили оптимальні рішення у непростих ситуаціях з заявниками, навчалися вчасно долати конфлікти та психологічну напругу.
Також фахівець психологічної служби надала працівникам пам'ятки з корисними порадами щодо подолання стресу «Як надавати базову психологічну допомогу через розмову?».
Захід був проведений в рамках реалізації Всеукраїнської Програми ментального здоров'я «Ти як?», впровадженої за ініціативою першої леді України Олени Зеленської.
Відділ комунікації поліції Житомирської області,
за матеріалами сектору психологічного забезпечення