Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
На Житомирщині з початку року на лінію «102» надійшло понад 251 тисячі дзвінків
Опубліковано 18 грудня 2020 року о 12:09

Щогодини кожен з операторів лінії поліції Житомирщини опрацьовує в середньому 7 повідомлень. Саме здатність швидко приймати рішення в умовах обмеженого часу, а також стійкість до стресу та емоційних навантажень є визначальними рисами працівників цієї служби.

Щодоби на чергування заступає 6 операторів служби «102» та старший зміни. Нині на лінію надходять виклики з мобільних з території усієї Житомирщини, а також зі стаціонарних телефонів в обласному центрі та Житомирському районі.

З початку року на спецлінію надійшло 251 799 викликів, а це майже на 23 тисячі  більше, ніж за аналогічний період минулого року. Щогодини оператор приймає 6-7 телефонних повідомлень і відповідно має близько 10 хвилин для спілкування та зібрання необхідної інформації щодо події.

- Інколи громадяни дивуються, навіщо оператор запитує їх дані, з’ясовує номер телефону для зв’язку, чим нібито втрачає час. Насправді паралельно з розмовою працівник уже заповнює електронну картку-завдання, яка відразу направляється для виконання поліцейським нарядам. А от людина, яка повідомляє про подію, часто є важливим свідком чи очевидцем і отримана від неї інформація допомагає правильно скерувати необхідні екстрені служби, залишаючись на зв’язку, - розповідає начальник служби «102» Олександр Купріянов.

Саме такі риси характеру, як швидка реакція та оперативний аналіз отриманої інформації, дозволяють працівникам служби «102» правильно оцінити ситуацію та допомогти диспетчеру направити відповідний поліційний підрозділ. Так, у випадку домашнього насильства найкращу допомогу нададуть поліцейські спеціалізованого підрозділу превентивної діяльності. А от якщо вчинено грабіж чи розбій – необхідне оперативне реагування та розшук злочинців, які намагаються втекти, або навіть вчинити опір. У такому разі можуть бути задіяні і спецпідрозділи поліції.

Так, наприкінці листопада на околиці м. Житомира було пограбовано 17-річного хлопця. Після отримання повідомлення про це оператор «102» створив необхідну електронну карту, а диспетчер прийняв рішення про направлення за викликом чергового наряду роти поліції особливого призначення ГУНП. Завдяки цьому поліцейські швидко розшукали неподалік від місця події підозрілих молодиків та затримали їх. З’ясувалось, що саме вони й причетні до цього та ще одного грабунку.

Значну частину повідомлень становлять такі, що безпосередньо не пов’язані із повноваженнями поліції, однак потребують розв’язання проблеми. Нещодавно оператору «102» вдалось допомогти активістці розшукати київського патрульного, який не залишив у скрутній ситуацію молоду маму з дитиною. Спільними зусиллями усі разом розв'язували питання.

У роботі з громадянами використовуються також і нові форми отримання повідомлень. Зокрема, з кінця 2018 року на території Житомирської області запрацював мобільний додаток «My Pol», який значно спростив можливість звернутися до поліції, отримати довідкову інформацію тощо. З початку 2020 року за допомогою цього сервісу надійшло майже 2,5 тисячі звернень. А з квітня, з початком використання електронного сервісу «Дій вдома», до поліції також почали надходити й відповідні повідомлення щодо порушень правил ізоляції, пов’язаної із запобіганням поширенню коронавірусної інфекції.

Відділ комунікації поліції Житомирської області


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux