Оприлюднення публічної інформації

Звіт про стан розгляду запитів на публічну інформацію за 12 місяців 2018 року

Звіт про стан розгляду запитів на інформацію в ГУНП в Житомирській області за 2019 рік

Звіт про стан розгляду запитів на інформацію в ГУНП в Житомирській області за 2020 рік

Звіт про стан розгляду запитів на інформацію в ГУНП в Житомирській області за І квартал 2021 року

Звіт про стан розгляду запитів на інформацію в ГУНП в Житомирській області за 6 місяців 2021 року

Роз’яснення щодо звернень громадян які надсилаються з використанням мережі Інтернет

28.10.2015 року набрав чинності Закон України « Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції».

Відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» Звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

Звернення про надання безоплатної правової допомоги розглядаються в порядку, встановленому законом, що регулює надання безоплатної правової допомоги".

Форма та порядок подання запиту на інформацію

Основні положення

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Указу Президента України від 05.05.11 № 547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 25.05.11 № 583 «Питання виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади», якою затверджено примірну форму запиту на інформацію і примірний порядок складення та подання запитів на інформацію.

Форма запиту на інформацію та порядок її подання

У НПУ встановлено наступну форму запиту на інформацію.

З метою забезпечення реалізації права громадян на доступ до публічної інформації в НПУ України створено відділ забезпечення доступу до публічної інформації.

Запит від особи на отримання інформації складається у довільній формі. При цьому обов’язково зазначається:

1) ім'я та прізвище запитувача, поштова адреса або адреса електронної пошти, а також номер телефону;

2) опис інформації,яку запитувач хотів би отримати (вид, назва, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит)

3) підпис і дата.

Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або його бездіяльності

Згідно із Законом "Про доступ до публічної інформації", відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.

Відповідно до статті 23 Закону "Про доступ до публічної інформації", рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

 Запит на інформацію може бути поданий:

на поштову адресу  вул. Старий бульвар, 5/37, м. Житомир, 10008

на електронну адресу: [email protected]

телефоном (0412) 40-72-13, 40-75-96

 

Форма для подання електронних звернень громадян до

Головного управління Національної поліції в Житомирській області

Електронне звернення*

Поштова адреса ГУ Національної поліції в Житомирській області

ГУ Національної поліції в Житомирській області

вул. Старий бульвар, 5/37, м. Житомир, 10008

Електронна адреса ГУ Національної поліції в Житомирській області

[email protected]

Вид звернення:

пропозиція(зауваження),

заява (клопотання),

скарга **

 

Особисті дані заявника

П.І.Б.

 

Адреса, індекс

(Вказати поштову адресу)

Електронна адреса

(Вказати e-mail)

Контактний телефон

(Вказати номер телефону)

Зміст звернення

(Суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги)

Дата

 

Підпис

(власний (сканований) підпис вбудований у файл Word у вигляді малюнка, або сканована копія бланку заповненого власноруч)

Електронна поштова адреса, на яку може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку

 

 

*Примітка: звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями

** Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги, викладені відповідно до вимог статті 3 Закону України «Про звернення громадян».

Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

*** З метою підвищення оперативності та своєчасного реагування поліції на заяви і повідомлення громадян про вчинення кримінальних правопорушень та інші події рекомендується зазначені заяви надсилати безпосередньо до територіальних Головних управлінь Національної поліції або повідомляти про них на спеціальні телефонні лінії «102».